Sunday, August 2, 2009

PULAU KAPAS DIVING ( DAY 3 )

Pasukan selam scuba Jabatan Biologi yang diketuai oleh Dr Nor Azwady Abd. Aziz telah menjalani ujian untuk mendapatkan lesen menyelam di Pulau Kapas, Terengganu dari 31 Julai sehingga 2 Ogos 2009.
Sekalung tahniah untuk pasukan ini. Lihatlah keindahan di dalam laut sekitar Pulau Kapas yang dirakamkan oleh 'cameraman' pro dalam 3 siri blog. Diharapkan suatu hari nanti, pasukan menyelam Jabatan biologi ini akan mencurahkan bakti dalam melatih lebih ramai ahli Jabatan Biologi. Jadi kita boleh moh qhamei-qhamei gi ke laok!
Pasukan Menyelam Biologi: Dr Nor Azwady Abd. Aziz, En. Johari Sepet, En. Helmy Rozario Ahmad Yusoff, En Azizul Aziz & Muhd Husaini Sulaiman.
En. Abdullah Talib (Penolong Jurulatih Selaman)



4 comments:

jiwa lara said...

x baik tau org lelaki je gi.. x bawa pon staf pompuan.. dengki!!!

dudeawin said...

jgn salah kan aku ....aku dah ckp kat abg dol...dier yg tak nak heheheh

wantujus said...

baguss gak dierang x bwk pompuan lara..tkt yg lelaki x kuar2 lak dr dlm laut tu ble ade org pompuan nie...hehehe...marabahaya tuhhh

dudeawin said...

klu bwk pompuan mau aku tenggelam tak timbul...gas aku habis aku sedut la aper yg ader...hahaha